Gaźnika nie trzeba regulować, bo wszystko działa jak należy. Chodziło o kontrole policji, jak mnie wezmą na przegląd, żeby nie zabrali dowodu.
Jeszcze zgadnijcie jak dokonałem zmiany modułu włącznikiem. Zrobiłem to jako taką ciekawostkę bardziej, lecz działa jak należy.
Offline
Chodziło o kontrole policji, jak mnie wezmą na przegląd,
Zabiorą dowód i możesz na następny dzień jechać na przegląd z zablokowanym modułem. Jaki problem ?
Od kiedy policja "eskortuje" na przegląd oO ?
Offline
a najczęściej spuszczają luft z opon i pchasz se do domu
Offline
Czytałem, że kilku już tak wzięli. Poza tym ostatnio znajomemu mojej cioci podczas kontroli policjantka bez pytania wsiadła na skuter i się przejechała, a że akurat był odblokowany to zabrali dowód i dostał punkty karne. Nie jestem pewien czy jak zabiorą dowód i jeśli dziecko nie ma 17 lat będzie sprawa sądzie rodzinnym.
Piszesz, że można na następny dzień jechać na przegląd z zablokowanym modułem. Jak? Nie masz dowodu rejestracyjnego to nie możesz na przegląd pojechać ZetKą.
Taa spuszczą powietrze, już to widzę. Takie rzeczy robili 10 lat temu. Teraz raczej policjant by nie odpuścił.
Pamiętajcie, że przy jeździe na odblokowanym module ZetKa to już motocykl a nie motorower, także do tego potrzebne jest prawo jazdy, czyli dochodzi sprawa za jazdę bez uprawnień.
Niemcy mają mini-hamownie do sprawdzania skuterów, także w Polsce powinno się to niebawem pojawić. Jak znajdę filmik, to wrzucę.
Ostatnio edytowany przez automateusz (2012-05-13 22:27:17)
Offline
Ja bym nie dał policjantce się przejechać ... Chyba ,że by mi pokazała zezwolenie jakieś... Przecież to mój sprzęt i chyba nie mają prawa mi wsiadać na "motorower" i jeździć ...
PS. Chyba ,że się mylę i muszę im dać podczas takiego zatrzymania ... Ale jak coś zepsują podczas jazdy to płacą ze swojej ręki
Ostatnio edytowany przez mari100 (2012-05-13 22:32:41)
Offline
No właśnie to było takie nagięcie prawa, bo policjant bez twojego zezwolenia niema prawa jeździć twoim pojazdem. Jak masz taki przełącznik jak zatrzymają Cie to mówisz ze chcesz to sprawdzić na hamowni cyk przełączasz i niema problemu.
Offline
Może zrobię poradnik jak coś takiego sobie zrobić. Zobaczy się. Instalacja opiera się na odpowiednim przekaźniku, wyłączniku i kilkdziesięciu kabelkach
W WS'ie też na pewno da się coś takiego zrobić.
Offline
Tak szczerze, to nie chciałbym wydawać 140zł na takie coś. Napisałem, że wersja końcowa wygląda o niebo lepiej.
Z tego co wiem w ZetKach nie da się odłączyć tylko jednego pinu z modułu, aby go odblokować.
Ten pierwszy link to instalacja do dwusuwu Cdi, która nie będzie działała w Zetce.
Phantom napisał:
Szkoda zachodu dla jakiegos głupiego przeglądu.
Tak jak napisał loko, nie chodzi tu o przegląd, tylko kontrole policji, poza tym godzina poświęcona na zrobienie tego przełącznika to nie jest dużo.
Offline
Super pomysł. Szkoda tylko, że tyle kabli i dwa moduły. ;p
Offline
No i co mi ta policja zrobi? Co skontroluje?
Jaja sobie robicie? To nie są żadni rzeczoznawcy i niech mi naskoczą. Jedynie mogą shaltować motor i lawetą wysłać do rzeczoznawcy, a on tak czy owak sie zorientuje w przeróbce instalacji, a wtedy macie oszustwo z premedytacją i nie pomoże tłumaczenie że "ja nie wiedziałem co to za moduł i kupiłem taki, bo stary sie spalił". Czyli jest to pchanie się w aferę... Jeszcze gorzej sobie zrobicie tylko.
Offline
Policja każe razem z nimi jechać wtedy do diagnosty. Teksty "ja nie wiedziałem co to za moduł i kupiłem taki, bo stary sie spalił" oni słyszą 5 razy dziennie, a jak przełączysz na oryginalny moduł po prostu "eskortują" cię do diagnosty, a on nie będzie rozbierał ZetKi, żeby sprawdzać czy masz o 5 kabelków za dużo.
Offline
Dla tych co mają wątpliwości, tak to wygląda u naszych sąsiadów:
http://www.youtube.com/watch?v=KFfezv1m … re=related
Offline