Mam pewien dylemat. Pomożecie mi? Mam dwa tygodnie na zdecydowanie się jaki motorower wybrać. Od początku patrzałem tylko na szosowo-turystyczne.
Zastanawiam się nad:
Barton Fighter 50 http://www.barton-motors.pl/images/page … er_1_b.jpg
ok. 3199 zł
Romet Zetka 50 http://img707.imageshack.us/img707/1939/dscn4712.jpg
ok. 4000 zł
Benzer Shaft 50 http://www.blackduck.pl/files/Benzer-Shaft-Czerwony.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu)
ok. 3329 zł
Leone Diavolo 50 by Keeway http://skuter.net/2012/03/diavolo/02.jpg (nie patrzeć na plastiki tylko na kształt bo ten jest powystawowy)
ok. 3599zł
Benzer Aston 50 http://www.blackduck.pl/files/Benzer-As … -prawy.jpg (wole czarną wersje ale nie ma żadnego zdjęcia z profilu)
ok. 3499
Co wybrać? Jeżeli ktoś chce mi pomóc musi za argumentować swoją wypowiedź. Które wygodniejsze, które ma tańsze części, które najszybsze, które najlepiej wykonane, które mniej awaryjne .. itd
Najbardziej podoba mi się zetka potem leone następnie fighter kolejne to aston i na końcu shaft..
Wygląd jednak to nie wszystko. Zetka i Aston mają pionowe silniki więc są o wiele wytrzymalsze. Są niestety przez to słabsze w mocy.(wolniejsze) Do tych silników części są droższe.
Reszta tych motorków ma poziomy silnik.. Do tego silnika części są tańsze.
Trzeba też wziąć pod uwagę, że Zetka jest najdroższa, tańsze jest Diavolo, dalej Aston potem Shaft i najtańszy to Fighter
Więc proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. :]
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2012-05-07 16:54:34)
Offline
Ja powiem tak bierz co Ci się podoba. Zetka jest bardzo dobra, gorzej z czesciami i osiągami. Częsci zamiennych mało, tunningowych tez (no może cylinder 72cc za 400zl). Poza tym ładna i wygodna. Reszta ma poziome silniki (oprocz astona ale tego bym zostawil już na starcie) czyli tanie czesci, dobre osiagi ale jednak gorzej z wytrzymaloscia. Ja bym zastanowil się nad Keewayem bo jest także dobry a i ładny. Z częściami nie powinno być kłopotu. Reszte bym wykluczył. Nie widziałem Keewaya na żywo ale powiem że byłbym skłonny zamienić go za Zecie, gdyż sportowe cylindry są tańsze i reszta części.
Offline
PickNick napisał:
Barton Fighter 50 - syf
Romet Zetka 50 - ok
Benzer Shaft 50 - syf
Leone Diavolo 50 by Keeway - ok, ws 50, z innymi plastikami
Benzer Aston 50 - średnio.
Dlaczego te co napisałeś to syf, a dlaczego Keeway ma niby być jak ws 50 tylko inne plastiki? Wgl. się od niego różni silnik ma tylko podobną obudowę..
Offline
Wertys napisał:
Jak chcesz jeździć 2 osoby to pomyśl o bartonie, shafcie i keewayu. Zetka i aston to bardziej motorki do samotnej jazdy.
Raz na ruski rok, a tak to samotna jazda. :]
Offline
Ja jako posiadacz Zetki proponuję ci oczywiście Zetkę;) Wygląd ma ładny, tylko troszkę słabe osiągi, jednak Zetka od pozostałych motorków jest bardzo wytrzymała. Zastanowił bym się też nad Keeway.
Offline
rekoz.
Keeway to TO samo co router ws 50, ma inne plastiki i TYLE. A nawet lepiej, router ws 50 to podróbka suzuki gs 125 z lat 1980-1999 a keeway to podróbka suzuki gs 125 z lat 2000-do teraz. A nowe suzuki gs 125 miało po prostu facelifting ze starszego i pozmieniali plastiki. Są różne szkoły sprowadzania podrobionych gs 125. Jedne są przed liftingiem (mój romet k125, ws 50 i sporo innych), a drugie są po liftingu (ten keeway, kingway naked i też sporo innych)
Czy to AŻ TAK ciężko zauważyć, że to jest to samo, tylko inne plastiki, a ten kingway to to samo co keeway, tylko różni się kolorami.
Kupując routera ws 50, kingwaya nakeda z obrazka, czy tego keewaya, kupisz to samo i będziesz podobnie zadowolony, mi dużo bardziej pasuje retro i wybrałbym dużo tańszego routera ws 50 z 2011 roku, niż przepłacać tyle kasy za odrobinke inne plastiki z zewnątrz.
A ZETKA to całkowicie inny motorower i motocykl. CAŁKOWICIE. Inna rama, a nawet inny typ ramy, inny silnik, inne wszystko.
A te co napisałem, że syf, opisałem ładnie gdzie indziej, przez co u nich pękają ramy + w tych syfach zastosowano nie wiadomego pochodzenia ramę od motorowera wyłącznie, a w tym kingwayu, routerze ws 50 czy keewayu masz przerobioną ramę od prawdziwego z legendarnym już rodowodem, motocykla, tak samo cały osprzęt, manetki, przełączniki, hamulce i koła. Tylko zegary, silnik i elektronika pod niego jest zmieniona. Z niestety chińskim wykonaniem, ale projektowali to w najlepszych czasach dla motocykli, japońscy specjaliści.
Tu masz jeszcze Bartona
http://www.barton-motors.pl/p,s,oferta, … r2012.html
Offline
No tak, masz rację.
Jednak byłem dzisiaj w sklepie i siadałem na Ws 50 i tego leone diavolo 50 by Keeway. Różnica jest w wyglądzie i w wygodzie. Co do silnika się nie wypowiadam bo pewnie jest to samo lecz jednak dźwięk trochę się różnił.
Tego Kingwaya też widziałem z bliska i jest mniejszy od ws 50 czy tego keewaya. Tu już zupełnie inny wygląd.
Ostatnio edytowany przez rekoz. (2012-05-07 15:45:54)
Offline
Ws 50 i tego leone diavolo 50 by Keeway. Różnica jest w wyglądzie i w wygodzie.
Inne plastiki i inna kanapa mogą zmienić komfort.
Kingway nie może być mniejszy, przewidziało ci się.
Jak audi a6 może być mniejsze od drugiego audi a6? No właśnie.
Offline
Dobra, więc ja bym brał Zetkę ale niestety jest droga i do tego trochę muli w porównaniu do reszty.
Dobrym rozwiązaniem tego jest Keeway Nie wiem.. Muszę się jeszcze na obydwu przejechać.
A co wy myślicie? Co brać? (poczekam jeszcze na parę wypowiedzi i temat uznam za "do zamknięcia")
Offline
Ja bym zaryzykował keewaya, tylko że ja zawsze mam niski budżet. Ogólnie to mi sie podoba, chociaż zetka jest bardziej klasyczna. Poza tym ja jeźdżę na takim silniku i nic się nie psuje, wogóle bezproblemowy jak narazie mam 4100km. Oleju nie bierze, spalin do oleju też nie wciąga, szczelny jest idealnie tylko przy docieraniu to tak temperaturę trzymałem że masakra. No tyle że mi upały przeszkadzały. 3-4km i postój pół godziny a jak jechałem gdzieś dalej to rowerem.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-05-08 18:50:07)
Offline
PickNick napisał:
Weź routera ws 50.
Co, że niby lepszy od Zetki? :]
Offline