No właśnie dzwoniłem do serwisu Rometa żeby umówić się na przegląd i facet mówił, że ten RR to mogła być tylko próbka, czyli wstawili to co mieli. Sam już nie wiem czy to będzie pionowy czy poziomy silnik.
Offline
W wyborze pro czy rr nie ma w ogóle co się namyślać, oczywistym jest, że Romet jest o drogę mleczną lepszy od pro 50, pro 125 jest prawie taki sam jak romet rr 50/125.
Wybór stracha na wróble pod przebraniem śmiesznego pół ścigacza, czy ścigacz od hondy, dokładniej cbr 125 z silnikiem 50... No ludzie.
Oto zippowi chodzi, sprzedaje badziewie z badziewnymi plastikami, który po prostu podoba się młodemu, nic w sumie więcej, ni to dobrze zaprojektowane czy trwałe.
Offline
Dzięki za sugestie. Moto chciał kupić mój kuzyn. Myślałem, że RR będzie wyglądał dużo lepiej. Chyba jedynym plusem nad pro jest to, że nie trzeba się opierać na rękach(tak mi się zdaje).
Offline
W tym przypadku musiał byś usiąść na jednym i na drugim , który wygodniejszy , który się lepiej podoba
Offline
RR jest ładny pod względem malowania, liczników oraz felg. Resztą Zipp prowadzi. Ma o wiele lepszy tył, opony, przelotowy wydech (i przede wszytskim łądny) Z chęcia bujnąłbym się na tym Zipp'ie
Offline
Gość
Chyba o rozmiar (szerokość dokładniej) mu chodziło. Jak już wspomniałem, im szersza opona tym słabsze osiągi i większe spalanie, tylko przyczepność i wygląd się polepsza, ale przy tych 80km/h maksymalnie akurat tyle przyczepności nie jest potrzebne.
A wracając do strony internetowej to romet jest daleko w tyle. Zipp już od dawna ma na swojej stronie np. Xrace -a i jego cene, ba już można go kupić. A romet czeka na oklaski czy co!
Offline
Dzisiaj się pytałem gościa z salonu Rometa i powiedział, że RR'y będą na przełomie maj/czerwiec. Podobno wtedy też będą nowe CRS'y.
Offline
Mi osobiście,bardziej podoba sie Junak 901
Offline
A mi z Junaków to M11 tylko
Ostatnio edytowany przez kieterman (2012-05-13 19:32:37)
Offline
Offline