@Klusek - tak, będę coś kombinował z podświetleniem zegarów, jak również żarówkami w głównym kloszu. Jeszcze zobaczę co wybiorę. Teraz przeglądam różne projekty i szukam "natchnienia" A w Twoim temacie brakuje jeszcze zdjęć zegarów - to by dało jakiś pogląd jak wyglądają po zmianie żarówek:)
Znaczy się ja mam białe diody w zegarach to barwa nie jest jakaś wyraźna ale różni się od tej jak były żółte żarówki (zamierzam to kiedyś zmienić) , ale dam fotki. Co do przedniej lampy to ja niedługo założę żarówkę halogenową. No i mam właśnie tą białą diodę, a i nie polecam wkładania kolorowych żarówek bo możesz mieć przez to nieprzyjemności. Mogą być tylko żółte i białe.
Edit: Fotki wrzucę może jutro bo dzisiaj miałem cały dzień zawalony.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-04-12 22:10:13)
Offline
- zestaw zwiększający pojemność na 72 ccm od Mototools (dokładnie ten 75 ccm)
- gąbkowy, stożkowy filtr powietrza w obudowie
- filtr paliwa
- chińska świeca zastąpiona NGK Ile Cię To wszystko kosztowało? i jeżeli możesz powiedz gdzie zamówiłeś części pozdro ;p
Offline
mati10l napisał:
Ile Cię To wszystko kosztowało? i jeżeli możesz powiedz gdzie zamówiłeś części pozdro ;p
Zestaw na 72/75 kupiony od sprzedawcy Mototools, TUTAJ masz listę części które sprzedaje. Od kilku tygodni nie oferuje już tego zestawu, ja swój kupiłem w grudniu/styczniu. (115 zł)
Filtr gąbkowy w obudowie - 45 zł, też brany z allegro, wybór jest spory a ja nie pamiętam już, od którego sprzedawcy brałem - ważne aby się zgadzała średnica otworu ~35 mm.
Filtr paliwa - 5 zł, kupiony w okolicznym sklepie motoryzacyjnym
Świeca NGK - 10 zł, też brane z allegro. Tak jak w przypadku filtra, wybór jest spory, model świecy : CR7HSA.
Offline
Dzisiaj doszły mi te kierunki do których podałeś link, ale mam problem tak jak tu http://www.youtube.com/watch?v=2_Fz3Si1S3c no pewnie to wina przerywacza ale tobie normalnie mrugają na seryjnym?
Offline
Super Lampa a co do kierunków to musiałbyś zobaczyć . Bo jeżeli założyłbyś stare i by tak szybko mrygały to wina przerywacza a jezeli beda działać normalnie a te nowe szybko to widocznie ten typ tak ma
Offline
Nie , ważne żeby mrugały a to , że szybko to przeiceż nie twoja wina
Offline
Rider napisał:
Dzisiaj doszły mi te kierunki do których podałeś link, ale mam problem tak jak tu http://www.youtube.com/watch?v=2_Fz3Si1S3c no pewnie to wina przerywacza ale tobie normalnie mrugają na seryjnym?
Tak, mi mrugają z tą samą prędkością co seryjne, choć nic nie zmieniałem w przerywaczu. Jak chcesz, to zamieszcze film jak to wygląda.
Offline
Raczej nic
Offline
Romek przejechał już 7 tys. km co nie pozostało bez wpływu na łańcuch i jego długość. Po osiągnięciu maxiumum jeśli chodzi o regulację, zapadła decyzja o jego wymianie. Przy okazji zmieniłem również zębatkę zdawczą oraz tylną. Chcąc trochę poeksperymentować, skusiłem się na nieco inny zestaw niż seria.
Zdawcza to wciąż Z12, jednak tylna to teraz 47Z (seryjnie 52Z), zaś łańcuch ma 114 ogniw (seryjny 120). Nie odczuwam specjalnego ubytku w przyspieszeniu, natomiast podniosła się nieco prędkość. Na 4 biegu przy 7500 obr./min. miałem dotychczas 45 km/h, zaś na nowym zestawie GPS pokazuje 51 km/h. Prędkości maksymalnej nie mierzyłem GPS'em, ale licznik pokazuje przy 10 tys. obr jakieś 90 km/h
Zdjęć nie mam, bo chyba nie ma potrzeby
Ostatnio edytowany przez marcedam (2012-07-07 19:13:09)
Offline