Witam.
Mam pytanie. Czy ma ktoś z was odcięcie w Zetce? Przeszukałem forum i znalazłem tylko jeden temat, z którego wywnioskowałem, że nasze Zetki nie maja odcięcia.
Odziwo spróbowałem moja pociągnąc na maxa i ustłyszałęm cos w stylu odcięcia (ciche strzaly z wydechu). Nie mam obrotomierza, bo oddałęm go do serwisu (wcześniej czekałem ponad pół roku na nowy, teraz coś im się odmieniło) i nie wiem ile miałem obrotów. Dodam, że jest to egzemplarz z 2010 roku, dodarty, odblokowany moduł.
Mogę dodac film, jak tylko go nagram, byc może po świętach.
A może jest to inna "usterka" mojego Romka.
Ostatnio edytowany przez MrTrash (2012-04-06 11:37:10)
Offline
Dokładnie, słychać strzelanie z wydechu, ale nie jest to jakoś bardzo głośne. Można by zrobić układ który by powodował odcinke. Kolega właśnie coś takiego lutuje do swojej Apki RX.
Offline
Ciekawa sprawa , szczerze nie wiedziałem , że Zecia ma odcinke . Trzeba będzie przetestować któregoś dnia
Offline
No właśnie o tym mówię. Chciałem koledze pokazac jak sie wkreca na maxymalne obroty i uslyszalem takie jakby cichutkie srzaly z wydechu... Więc jednak ta odcinka w naszych Zetkach jest, a bardzo mnie to cieszy... Mozna poszpanowac przed "kosiarkami". 8-)
Offline
haha , racja . Ale moim zdaniem dobrze , że jest to odcięcie . Przynajmniej jest mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia się silnika na odblokowanym module .
Offline
Ja także uważam że ma odcinę. Roztentegowywacz - 20k rpm? Proste - zawór nie zdążyłby odbić. Co by było dalej pewnie sam wiesz. Na pewno ma odcięcie. W silnikach 2t nie ma odciecia (no chyba z ena nowym module na AM6, ale to wyjątek) - Tam na tyle ile wkręci sie silnik na tyle sie wkreci - i juz wiecej na tym setupie nie da rady - trzbe poszerzyć okna wlotowe, ew. dać większy gaźnik i dyszę. Zmienić wał. I może więcej pójdzie. A 4T? Gdyby nie było odciny, dałbyś za dużo obrotów, i było by po silniku. Tak sądzę.
Ostatnio edytowany przez NoPel (2012-04-10 17:24:34)
Offline