Siemka , dzisiaj gdy jechałem do szkoły Coś stało się chyba ze sprzęgłem . Myślę , że to wina regulacji linki sprzęgła . Mianowicie , gdy podjechałem pod szkołe chcialem sie zatrzymac , naturalnie wcisnąłem sprzęgło i chciałem srzucić bieg z pozycji 2 na N . Niestety jechał dalej mimo wcisnietego sprzegła . nie wiem co jest grane , może to być wina regulacji linki sprzęgła prosze o pomoc , klamka sprzęgła nie odbija do końca pod , trzeba jej pomóc . Prosze o szybką odpowiedź ( Romet Zetka 125 )
Offline
Tylko , że jak napisałem wyżej nie mam sprężyny sprzęgła ( tej co wy macie przy sprzęgle ) Ponieważ Zetki 125 cc maja inaczej to wszystko zrobione . Regulowałem ostatnio linke sprzegła , nie wyregulowałem jej chyba poprawnie . Podejrzewam , że pod wpływem drgań to się rozregulowało . Prosze o dalszą pomoc
Offline
Ok , w takim razie dziekuję wszystkim za swoje sugestie , czy tak czy tak , jutro jadę na przegląd , umówiłem właśnie się na jutrzejszy ranek z moim serwisem to jest tam gdzie kupiłem swoją Zecię , to zaufany serwis . Jadę tam w ramach przeglądu. na budziki 5000 km więc wg. książki serwisowej powinien byc owy
Offline
http://photos01.otomoto.pl/photos/origi … 1256_5.jpg
Tutaj masz regulacje i tutaj jeśli miałes slabo dokrecone to mogło sie poluźnić
Offline
Tak tak , słabo miałem wyregulowana więc na pewno się poluźniło podczas drgań wywołanych przez silnik . ALE CZY TO MĄ RÓWNIEŻ ZWIĄZEK Z TYM , ŻE NAWET GDY RĘCZNIE DPCHNĘ TĘ KLAMKĘ SPRZĘHŁA PRZY SILNIKU to On Sam jedzie ? Chodzi o to , gdy jak mam wciśnięte całkowicie sprzęgło jna maxa , i dalej nie idzie bo to już jest jego max , to on na biegu numer 1 i 2 ciągnie do przodu . Moim zdaniem sprzęgło jest rozregulowane i trzeba naciągnąć spręzynki na tarczy sprzegła . Proszę O DAJLSZE WYPOWIEDZI , zgóry za nie dziękuję . Po za tym jutro dam jeszcze znać po przeglądzie czy to była winia linki , czy sprężyn na tarczy .
Offline
No więc tak :
Przegląd zrobiony kosztowało mnie to 50zł tylko za wymianę oleju .
Przyczyną ciągnięcia była praktycznie rozregulowana linka sprzęgła . Koleś wyregulował i wszytko pieknie i luźno chodzi . Oprócz tego zostały wyregulowane zawory , gaźnik , nowa gąbka filtra powietrza , nowy filtr paliwa , nowy filtr oleju . Został naciągnięty łąńcuszek rozrządu , został sprawdzony akumulator oraz wypełnił go specjalnym płynem ( nie woda destylowana ) , Został naciągnięty i nasmarowany łańcuch . ponadto , hamulce zostały odpowietrzone , a stary płyn hamulcowy został zastąpiony nowym , cóż więcej , Vmax na prostej wg. licznika mojej Zeci to około 128 km.h . Został zamknięty dzisiaj przezemnie licznik , niestetu nie mierzyłem prędkości GPS'sem ani niczym innym . Olej został wlany najwyższej jakości Motul 10W40 . Wszelkie problemy zostały rozwiązane , dzięki wszystkim za odpowiedzi . Temat do zamknięcia
Offline
jak na taki przegląd to bardzo tanio ZAZDROSZCZĘ
Offline