Odwaga ....
Offline
kreVVeta napisał:
1 króciec
2 linka sprzęgła
4 zębatka zdawcza 16z + zabezpieczenie (jeśli nie będzie z silnikiem)
5 kolanko wydechu o średnicy zewnętrznej wejścia do głowicy ok. 4,3cm i rozstawie śrub ok. 5,5cm
6 szpilki(jeśli nie ma) i uszczelka wydechu
7.dźwignia biegów od zetki 125, nie od k125!!! Ewentualnie przerobienie podnóżków, aby pasowała dźwignia od zk50
8.śruby i nakrętki potrzebne do montażu silnika.
9.gaźnik - (jeśli nie ma dołączonego do silnika)
10. filtr powietrza o średnicy która pasuje na większy gaźnik, do serii od k125 jest gaźnik PZ26 a średnica wlotu powietrza to 42mm
11. Dospawanie 2 mocowan na dolnej rurce z tyłu ramy. - potrzebne ci będą 2 płaskownicy
Wydaje mi się że to tyle. Taki sobie zrobiłem spis rzeczy, bo sam zmieniam ale muszę wszystko pozbierać. Dam ci znać jak znajdę pasujące kolanko, bo z tym największy problem
A gdzie 3?
Offline
http://www.dzienniksportowy.cba.pl/inde … czka-video
ruscy są jacyś dziwni...
Offline
Powiem wam ze dziś odblokowałem sobie zecie na module i w dodatku powiem wam jeszcze ze jest zajesuper xDD ale wskazówka z obrotomierza mi wyleciała i mi lata po całym zegarze ale jak będę zmieniał oświetlenie zegarów to wtedy dopiero to zrobię hah to tyle
Offline
Ważne , że jeździ
Offline
Dokładnie dokładnie a słuchajcie z tymi strasznie wielkimi obrotami idzie cos zrobic czy nie?
Offline
No bo jak zmieniłem moduł na odblokowany to jak jadę już powyżej 60 to strasznie wysokie są obroty idzie coś z tym zrobić?
Offline
założyć większą zębatkę zdawczą np. 15z
Offline
będzie się wolniej zbierała ale za to biegi ci się wydłużą
Offline
Wydłużą czyli będzie szybsza tak?
A pod górkę to będzie dużo słabsza?
Ostatnio edytowany przez Dżem!!! (2012-05-30 22:34:39)
Offline
cos za cos
Offline
tzn wiecie słabsza czyli ze jak będę jechał pod górkę to będę musiał redukować do 2 czy aż tak źle nie będzie?
Offline