Gość
Mateusz napisał:
A dla przykładu w tym samym czasie tylną żarówkę wymieniłem już 4 - 5 razy.
To sobie masę przeczyść, też mi sie paliły na okrągło co 200-300 km
Led lepiej wygląda i mnie prądy bierze xD
Offline
chodzi o pasek z diodami który przykleja się wewnątrz klosza
ps. też mam taki za 10zł i zamontuje na wiosnę^^
Ostatnio edytowany przez radziu0700 (2011-12-07 23:13:25)
Offline
Fabryki takim g... i tak się nie poprawi, na bezpieczeństwo też to pozytywnie nie wpłynie (a wprost przeciwnie), więc po co kombinować i stwarzać sobie niepotrzebne problemy.
Offline
u mnie na wiosce żadnej policji nie ma, a jak by co to można przeciesz zawsze wyłączyć
Offline
Gość
radziu0700 napisał:
u mnie na wiosce żadnej policji nie ma
Tak samo typ jeden mówił, jeździł taką starą porezaną drogą przez las i zawsze jechał pijany. Jemu się zawsze udawało, a wiózł godo domu znajomy i go złapali po piwie i ma po prawku. Lepiej dmuchać na zimne, nie zauważysz ich i co? Dowód na komisariacie. Jak mnie złapali z diodami pod spodem, też zawsze myślałem, że przecież wyłączę. Raz ich nie zauważyłem, pojawili się nie wiadomo skąd i musiałem przy nich to wyrwać. A nie wierzę w to, że będzie im się chciało stać przy tobie i patrze, jak ty lampę rozbierasz, a jeszcze bardziej nie wierzę w to, że będziesz miał jakikolwiek śrubokręt przy sobie. A z resztą, jak sobie chcesz, nie mnie złapią...
radziu0700 napisał:
u mnie na wiosce żadnej policji nie ma, a jak by co to można przeciesz zawsze wyłączyć
Nie mam pytań.
Offline
...które to lampy (fabrycznie nowe) posiadają homologację (taki szczegół).
(trzeba być kretynem, żeby widząc jakiś wklejony pasek z diodami w lampę, jeszcze najlepiej niebieskimi nie zorientować się, że ktoś tu zrobił "tjuning").
Offline
Ale na szkle masz wybity numer homologacji i w niej jest zakodowane sporo nt. budowy lampy, i jak nie ma wbite że są w niej LEDy to masz po dowodzie rejestracyjnym. I możesz mieć spore kłopoty np. przy wypadku.
Offline