Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę (głównie Ci którzy chcą Zetką pędzić 100 km/h) nasz pojazd ma tłoczek o szerokości 39-40 mm Zapraszam do wzięcia linijki i zobaczenia ile to jest Moim zdaniem 90 km/h z górki tym pojazdem to już niezły wyczyn.
Offline
ale chyba większość 50tek taki ma?
Offline
Gość
Tak, zetka ma tłoczek wielkości 39 mm, a 60ccm to tłoczek o średnicy 43 mm. Też się zdziwiłem, jak mierzyłem suwmiarką tłoczek w zetce i u kumpla w gilerze gsm 50/ 60ccm. ale różnica 4 mm w średnicy to ogromna różnica w takim pojeździe jak zetka. tak samo jak planowanie głowicy o 0,5mm-1mm ile daje mocy, a to przecież tak bardzo pojemności komory spalania nie zmniejsza na chłopski rozum.
Gość
radziu0700 napisał:
ale chyba większość 50tek taki ma?
Raczej tak, bo to chodzi o komorę spalania, więc wszystkie mają chyba taką samą. A z resztą na pewno, bo na allegro masz ogłoszenia tłoków o średnicy 3,9 cm wyłącznie do 50-tek
Co tu dużo pisać , jeździ to jeździ
Offline
Gość
kieterman napisał:
Co tu dużo pisać , jeździ to jeździ
Hehe, nasunęło mi się akurat nasunęło powiedzenie "mały, ale wariat" hehe
Gość
120km/h zetką 50? Nie realne. Może licznikowe tyle poszedł, w realu miał ~85km/h
w Jaki sposób złapało mu tłok ?
Offline
Gość
Słyszałem, że w 2t tłok łapie przez to, że tam w cylindrze są kanaliki do paliwa, ale w 4t? Słyszałem o pęknięciu korbowodu i były takie przypadki, że korbowód wychodził bokiem.
Znaczy po prostu tłok się zakleszczył, zatarł. Ale nie jest za bardzo możliwe że jechał nawet te 85 ( co z kolei samo przez się nie jest zbyt możliwe, bo obroty by były ogromne ) i nagle mu go złapało, bo muła ma dużo wcześniej, i taką prędkość to najwyżej z przepaści osiągnał. I to prawda że dwusuwa można łatwiej zatrzeć, ale to nie do końca z tego powodu.
Offline
Dzięki za objaśnienie z tym łapaniem tłoka
Offline