Witam, mam problem z pozycją z tyłu w moim ws W sobotę spaliło mi się 1 włókno z tyłu, więc następnego dnia kupiłem nową żarówkę 21/5W i myślałem że będzie ok ale we wtorek spaliła mi się znowu pozycja z tyłu. Pomyślałem, że może akurat ta nowa żarówka była zepsuta, kupiłem nową i następnego dnia to samo. Dziś założyłem nową i postanowiłem, że będę ją oglądał i gdy pojechałem na basen to przed zgaszeniem silnika patrze czy świeci i było ok więc go zgasiłem i poszedłem, ale przychodzę załączam silnik, później światłą i pozycja z tyłu znów nie świeci. Mierzyłem napięcie na akumulatorze i przy zgaszonym było 12.1V, przy zapalonym na najwyższych obrotach 13.9, na tylnej lampie też zmierzyłem i wyszło to samo Żadna inna żarówka mi się jeszcze nie spaliła Co to może być? Miał ktoś już taki problem? Jeśli się nic nie uda tego naprawić to chyba będę musiał dorobić do tylnej żarówki stabilizator, np 7812, bo innego wyjścia nie wiedzę. Znam się na elektryce nawet dobrze ale tego nie rozumiem
Offline
Dokładnie taką samą, jak tutaj.
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=1020
Offline
A może Ci nie łączy, albo dotyka do masy, przerywa i się pali miałem tak samo w moim starym Romecie Kadecie.
Offline
U mnie to samo już 4 żarówki się zjarały i to cały czas mi się pali od światła a od stopu nie to ja jeżdze narazie bez świateł bo co kupie żarówke tydzień i spalona .
Offline
Ja założyłem diodową, a jeśli będę miał czas to spróbuje coś z tym zrobić
Offline
Nie lubię gadania w stylu zmień na lepsze to będzie lepiej.... trzeba było kupić lepszy motor a nie narzekać, jak jest taki to motor jak motor musi działać, a głupota użytkowników powoduje awarię....
Kolego co do żarówki to dwie opcje albo obsada faktycznie nie łączy, wyjmij żarówkę, podegnij blaszki tak by stykały się z pinami żarówki i koniec.
Żarówka mogła się po prostu przepalić, stop świeci bo bo jest przecież dwuwłókowa żarówka, zresztą taka sama jak w maluchu, polonezie itp...
Mogły się poprzecierać kable pod fotelem ( wada fabryczna montażu )
Offline