1 -
UWAGA - seryjnie z przodu w lampie mamy żarówkę HS1 12V 35/35W)
Gost Rider napisał:
Panowie nie radzę zakładać do waszych motorowerów żarówek o większej mocy niż zaleca to producent bo wam akumulator nie wytrzyma w normalnej jezdzie miejskie dlatego gdyż macie zamontowane iskrowniki 4 cewkowe ja mam w swoim Ogarze 900 R Racing iskrownik 8 cewkowy i zamontowane dwie żarówki BA 20D o mocy 35W firmy Bosma żarówki dają piękne i co najważniejsze białe światło.Jeżdżę do pracy w jedną stronę na dystansie ok.7 km i nawet w zimie przy mrozach dochodzących do -30*C nie miałem rozładowanego akumulatora.Proponuję zamontować wam jakąś markową żarówkę np NARVA,OSRAM,PHILIPS które dają lepsze światło i polepszają widoczność w znacznym stopniu.
Offline
1 z tyłu taka jest
http://allegro.pl/mz-romet-simson-zarow … 72733.html
poprawiono, dzięki // srubekl
Offline
Marek, z tyłu jest jedna żarówka z dwoma włóknami 21W/5W (stop i mijania) bez pozycyjnego (postojówki). Z tyłu światło mijania jest za razem postojówką (włókno 5W).
Offline
Slawkowski napisał:
Marek, z tyłu jest jedna żarówka z dwoma włóknami 21W/5W (stop i mijania) bez pozycyjnego (postojówki). Z tyłu światło mijania jest za razem postojówką (włókno 5W).
Czyli żarówka nr. 1 Więc żarówkę nr. 3 można skasować z obrazka powyżej, z tyłu. Ok. thx
Offline
Czy jak biorę żarówkę na przód to mam brać H4 czy P21W, bo nie wiem co to w ogóle znaczy. Jak szukałem na allegro tych żarówek H4 są zwykle z innym trzonkiem, a P21W mają tylko jedną końcówkę (brak podziału na krótkie i długie).
Offline
http://allegro.pl/zarowka-h4-12v-35w-ni … 01577.html coś takiego będzie pasować nie ?
Offline
ja mam u siebie na przedniej żarówce od reflektora HS1 a nie H4 i jeszcze jedno czy jak wsadzę 60 wat to czy mi się nic nie popali i czy wytrzyma aku.
Ostatnio edytowany przez Lares2112 (2011-10-20 21:22:52)
Offline
Możesz mieć problemy z instalacją elektr., aku też może przez to się rozładować i nie wiem czy sama lampa (gniazdo, klosz) jest przystosowana do tak mocnych żarówek (nie zdziwiłbym się jakby zaczęło się coś topić). Nie widzę sensu wstawiania mocniejszych żarówek.
Offline
Ja mam założoną H4 60/55 philipsa. Nic się z kloszem nie dzieje. A co do instalacji, zawsze przed wstawieniem do garażu daj jej popracować na wolnych obrotach przez 2 minuty. Ja tak robię i aku wytrzymuje.
PS. Jakby ktoś pytał jaka dokładnie żarówka http://www.philips.pl/c/car-lamps/bluev … bvub1/prd/
Offline
Proponuję Autorowi poprawić ten poradnik. Wprowadza dużo zamieszania niepoprawnym określeniem typów żarówek nr 1 i 2 w pierwszym poście (najważniejszym).
Przetestowałem żarówkę H4 60/55W w ZETCE 50. Żarówka H4 60/55W w jeździe miejskiej się nie sprawdza. Po krótkim czasie jazdy w stylu światła, korki, co krok skrzyżowania akumulator się rozładowuje tak, że trzeba potem motorek odpalać z kopa. W jeździe wiejskiej (długie odcinki przy Vmax) żarówka przejdzie w tłoku ja jednak wróciłem do wersji fabrycznej czyli H4 35/35W.
Ostatnio edytowany przez sq3mva (2011-11-22 19:23:49)
Offline
Ja mam wolną żarówkę NARVA 60/55W i nie wiem czy wstawiać czy nie. Na długich bym nie jeździł. Więc jak radzicie montować czy nie??
Offline