Ogłoszenie


#16 2011-09-09 09:54:55

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [Problem] z gorącym silnikiem

Po kilku dniach testów motorka po dociśnięciu konektorka przy cewce zapłonowej przedstawiam moje wyniki obserwacji. Szarpanie silnika przy ok. 7k obrotów zmniejszyło się, ale nie zostało całkowicie wyeliminowane. Czasami silniczek powyżej 7k jeszcze lekko szarpie. Na zimnym tego efektu nie ma, na średnio rozgrzanym jest i na dobrze rozgrzanym znowu zanika. Wcześniej wskazówka obrotomierza nie była stabilna. Były dni, że przy obrotach ok. 7k skakała od 6k do 8k, teraz nawet nie drgnie. W całym zakresie pracy porusza się płynnie wraz ze zmianą obrotów i jest bardzo stabilna, aż jestem tym zaskoczony. Myślę, że niedokładne połączenie ww konektora ma wpływ na pracę modułu zapłonowego, na pracę obrotomierza, ale do pełnego szczęścia potrzebne jest jeszcze coś jeszcze, żeby silniczek nie szarpał. Pewnie jakaś regulacja gaźnika, ale na razie motorek jest nowy więc z kręceniem przy gaźniku się jeszcze trochę wstrzymam.

Offline

 

#17 2011-09-09 14:32:42

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: [Problem] z gorącym silnikiem

A po czym sądzisz że silnik się przegrzewa lub jest za gorący?

Offline

 

#18 2011-09-15 20:57:29

wertmaster

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-08-23
Posty: 65
Punktów :   
Pojazd: Zetka Plus
Wiek: 24

Re: [Problem] z gorącym silnikiem

A łatwo się ściąga ten bak? Muszę luknac też tam.   Może faktycznie coś nie styka.

Offline

 

#19 2011-09-15 21:49:59

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: [Problem] z gorącym silnikiem

Bak bardzo łatwo, zajrzyj do poradnika. Opisałem jak to zrobić.

Offline

 

#20 2011-09-15 21:53:18

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [Problem] z gorącym silnikiem

Łatwo.
1. Odkręcić siodło - dwie sruby z boków pod siedzeniem ca. w połowie siodła - zprzodu siedzenie ma specjalny zaczep wsuwany pod śrubę mocującą bak
2. odkręcić bak - jedna śruba pod przednią częścią siedzenia. Z przodu bak trzyma się na uchwytach
3. zdjąć wężyk z zaworu paliwa
4. rozłączyc przewody od czujnika poziomu paliwa (kostka elektryczna)
4. bak ma jeszcze jakiś wężyk odpowietrzający, który zwisa sobie "swobodnie"
W sumie 3 - 4 minuty pracy

Wracając do sedna sprawy czyli nierównej pracy silnika przy ok. 7k obrotów. U mnie problem został rozwiązany po wymianie fabrycznej świecy A7RTC (chyba chińska TORCH) na prawdopodobnie lepszą CR7HSA (japońska NGK). W najbliższych dniach planuje założyć jej irydowy odpowiednik czyli CR7HIX licząc na zmniejszenie problemów z zapłonem zimnego silnika. BTW Jaką metodę stosujecie na odpalanie zimnego silnika? Tylko włączone ssanie? Czy ssanie z dodaniem gazu? Tylko lekki gaz? Czy może coś innego. Przyznaję, że nie udało mi się wyczuć, co jest najlepsze. Mam wrażenie, że ssanie w ogóle nie ma wpływu na odpalanie zimnego silnika.

Ostatnio edytowany przez sq3mva (2011-09-17 09:28:06)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.v-grzenda.pun.pl www.kinghtsoflight.pun.pl www.jmspawellness.pun.pl www.jdyt2.pun.pl www.gorzowbgir.pun.pl