sq3mva - 2011-11-06 18:56:35

Kilka miesięcy po zakupie motorka przestał dobrze funkcjonować kranik paliwa. W pozycji zamknięty paliwo płynęło lepiej niż w pozycji otwarty. Kupiłem nowy kranik, a stary rozebrałem. Oto zdjęcia:

http://www.photo.piechota.pl/kranik/kranik_01-400.jpg
> Full Size

http://www.photo.piechota.pl/kranik/kranik_02-400.jpg
> Full Size

http://www.photo.piechota.pl/kranik/kranik_03-400.jpg
> Full Size

Przyczyną złego działania kranika leżała w rozerwanej gumowej "uszczelce" z 4 otworami. Na foto nie widać, ale uszczelka jest mocno uszkodzona. Prawdopodobnie w skutek niechlujnego montażu w fabryce gumowa uszczelka pękła od poruszania kranikiem.

www.biologiaup.pun.pl www.rapkultura.pun.pl www.7legion.pun.pl www.pfcoss.pun.pl www.animefans.pun.pl