Honda CBR 125 (wersja na wtrysku) | 47% - 20 | |||||
Kymco Quannon 125 | 9% - 4 | |||||
Honda CBF 125 | 11% - 5 | |||||
Hyosung GT 125 | 30% - 13 | |||||
|
Zobacz sobie Daelim Roadwin 125cc
Podobny do CBR 125, ale o wiele ładniejszy, nie taki rowerowaty, i podobno szybszy.
http://www.youtube.com/watch?v=QEWSZNefxNE
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2013-04-29 22:27:03)
Offline
Jak można głosić takie herezje, że wtrysk to mniej mocy i większe spalanie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przecież jest na odwrót, np. taki poldek z silnikiem 1,6. Przed wtryskiem miał ze 7kw mniej niż po jego założeniu i palił 0,5l więcej.
Jeśli bym ja wybierał wśród jakiś 125-ek to brałbym varadero 125 albo jakieś rs lub nsr. ,,Sportu" będziesz miał z tych motorków nie wiele, a zabulisz za nie sporo, więc moim zdaniem lepiej wziąć jakieś chińskie 125 w 4t.
Ta yamaha yfz r125 jest fajna i najmocniejsza
http://www.youtube.com/watch?v=d3mNPNrIG8E
Ostatnio edytowany przez rafcio15 (2013-04-29 23:18:15)
Offline
Stary silnik z poloneza na gaźniku 1.6 miał 87 koni, najnowsze polonezy z 98 roku mają na 1.6 76 koni i 84 koni na wtrysku wielopunktowym. Więc skąd masz takie informacje i powiedz jeszcze, czemu wg. ciebie wtrysk pali jednak mniej i ma większą moc.
Ta yamaha yfz r125 jest fajna i najmocniejsza
Najmocniej to jej chyba licznik kłamie, miałem start od świateł do świateł z yzf 125, rometem k125 i nie było zwycięzcy, a typ się zjarał.
Offline
Może fachowcem nie jestem ale coś tam wiem i powiem tyle że co innego polonez która ma silnik R4 a co innego CBR na jednym cylku, jak dla mnie to wolałbym na gaźniku takiego jednocylindrowca(apropos ja bym brał Hyosunga) bo w razie jak co się popsuje albo coś przeczyścić to z gaźnikiem zawsze prościej i mniejsze prawdopodobieństwo że coś zepsujesz.
Offline